רכב חשמלי אקסקלוסיבי ביותר, אבל לא כולם בעדו –
רכב חשמלי הינו בהחלט בעל נראות אקסקלוסיבית אבל הינו לא הולם כל אחד –
מבין המנעד הרב של יתרונות, שעשויות להפוך רכב חשמלי להכי נדרש לאוכלוסייה רבה, אפשר להציג ארבע מעלות ראשיות: מסוגלות של חברת הרכב לייצר אותו במידה רבה, דקורציה מיטבית, קיימים כאלו שמאפייני זאת כדקורציה של העתיד, טווח נהיגה מבטיח, והכי חשוב – עלות אטרקטיבית ביותר. מבין הדגמים החשמליים אשר מרבים לרכוש בארצות הברית – הינם מודל ואיי ואף מודל שלוש של טסלה הינם, סביר להניח הבלעדיים שארבעת התחומים שציינו כעת הינם ניכרים ברכב חשמלי. חרף העובדה כי ישנם רכבים חשמליים פנטסטיים שונים כמו למשל – טאיקאן של פורשה, בולט, ליף, או אי – טרון – לכל אחד מהם חסר מינימום נתון אחד, שעשוי להפוך אותו לרכב שיכול להתחרות עם רכב בעירה פנימית.
רכב חשמלי נוהג כיום ביומו –
בחיים הפרטיים שלכם הנכם לעתים משוחחים רבות הודות תחבורה חשמלית עם קולגות בעבודה, שכנים, חברים טובים או עם קרובי משפחה. לא הרבה בני אדם בעלי נטייה להאמין כי ייתכן שינוי, וערב רב של בני אדם אינם סומכים על רכב חשמלי שיצליח לקחת אותם בביטחון מרבי ממקום כל שהוא אל מקום אחר, אך ברחבי מדינת ישראל הקטנה. על פני נראה, כי אי האמון מקורו בפרט מאי אינפורמציה הודות התחום הזה, אשר מתרחש כמעט ביקום מקביל לתחום של הרכב במדינת ישראל. אף המחקר שנערך בוושינגטון וגם המאפיינים המצליחים של מכוניות טסלה אינם ברי חידוש מהפכני בהיבט של ידע בקרב הציבור, שהינו עדיין לא מודע ליתרונות הרכב החשמלי במציאות העכשווית. כמו כן, קיים חידוש בהצלחת החוקרים להדגים שהן מספר דקות מועטות עשויות לשנות את דעתם של הספקנים בהיבט של רכב חשמלי.
מה שחל כיום הינו כתוצאה מן מדיניות של המתנה בפן של חברות רכב הכי גדולות, שהבינו את העלות הפיננסית הכבירה של הפיכה לחשמלית והמתינו להבחין לאיפה תנשב הרוח. כאשר הנשיא טרמפ נאבק בשביל המשך שריפת בנזין באגזוז, קשה לוותר על הרגל מגונה, אבל ככל שהמעבר של ג'נרל מוטורס, פורד, או לחלופין פיאט מתעכב, באופן זה ההתמודדות מול הפער שטסלה יוצרת הינו מסובך יותר.
מה בדבר עמדות טעינה של רכב חשמלי?
עמדות טעינה פרוסות ברחבי מדינות אשר על פני הגלובוס בקצב חיובי ואף במדינת ישראל קיימות כבר מאות עמדות טעינה של רכב חשמלי, בשל מודעות ציבורית וממשלתית, אשר מתעצמת מיום ליום, לשם תשתית אפקטיבית שתתמוך בתחבורה חשמלית רבת ממדים. כאשר כמות תחנות הדלק הולכת ומצטמצמת, רחבי תבל מוצפים בהדרגה במטענים לרכב חשמלי. אשתקד, בארצות הברית, כבר היו למעלה משישים אלף מטענים מהדור השני וזו רק ראשית הדרך. כמעט כל חברת רכב מתעתדת להפוך בסיכומו של יום לחשמלית, באופן הזה כי ההשקעה בתשתיות ובטכנולוגיית טעינה הופכת לאטרקטיבית למדי.