עוצמת האצה רבה של מותג אלטרנטיבי כמו שלנו

עוצמת האצה רבה של מכונית חשמלית –

במכונית חשמלית לא קיימת תיבת הילוכים עם המון מהירויות, כמו שברי לכם וחלוקת הכוח אחרת לחלוטין מהידוע במכונית עם מנוע דיזל או מנוע בנזין. במכונית חשמלית, כמעט כל הכוח מתאפשר לכם מאותו רגע שבו הנכם לוחצים על דוושת הגז, דהיינו, דוושת החשמל. באופן כזה, אל מול נהג מכונית בנזין, אשר צריך להמתין עד שכוח המנוע ייכנס לפעולה ויותאם ליחס של ההעברה של תיבת ההילוכים, נהג של מכונית חשמלית נהנה מעוצמה של האצה גרנדיוזית שמותירה אותו בהלם בכל פעם מחדש, וכל זה ללא הדרישה להחליף הילוכים כלל וכלל.

 

הנוכחות המקסימלית והתנהלות בכבישים של מרכז כובד נמוך שיש במכונית חשמלית –

בתכנון של מכונית קונבנציונלית, עשוי המהנדס לכופף את התכנון שלה בדיוק בהתאם לדרישות המערכת המסובכת. במכונית חשמלית עשוי מהנדס המכונית למקם את רכיבי המערכת בצורה חופשית הרבה יותר. מהנדסים, לדוגמה, מיקמו את סוללת המכונית בתחתית הרכב. באופן כזה נערך מרכז כובד נמוך ביותר, בעל כמה סגולות. קודם כל, המשקולת הזאת מרסנת את טלטלות הכביש לנהג ומספקת נוחות נסיעה נהדרת. כמו כן, האזור של המשקל סמוך ככל שניתן לתחתית יוצר המון יציבות בנסיעה, אף במידה ומדובר הודות נסיעה מהירה ותובענית בסיבובים ובעיקולים.

 ראו הוזהרתם – המכונית החשמלית שרכשתם רק עתה עשויה להיות שקטה ביותר –

לשקט הקסום הזה שכרוך ברכישה של מכונית חשמלית קיים אף אלמנט שלילי וכן  הינו  מתקשר אל הבטיחות של ההולכים ב רגל ובהיבט של הרוכבים באופניים. כל אלה, שהוזכרו לעיל, לא יכולים לשמוע את המנוע השקט של מכונית חשמלית ובשל כך הינם יכולים להיתקל במכונית חשמלית, מה שיכול להיות כרוך בסכנה רבה עד מאוד . המפתחים של מכונית חשמלית התקינו בה מערכת שמשמיעה לאלה שמחוץ לרכב, קולות ענוגים ונחמדים בהתאם לדרישה, ובאופן הזה הינה מכריזה על כך שהיא סמוכה אל הולכי הרגל, בלא הפרעה בעלת סאון גס מדי להטריד וכן מחוספס, כמו שמכונית בעירה פנימית מודיעה על בואה.

שוני רב של מערכת השמע במכונית חשמלית – יצית לכם את חוש השמיעה שלכם –

כבר התרגלנו לזה, אך מערכת הצליל בטיב מעולה אשר התקנתם במכונית שלכם, מתמודדת עם רעשים קבועים – רעשים ורעידות מנוע המכונית. נוסעי מכונית חשמלית נהנים מחוויה לא ידועה של האזנה למוסיקה במינימום של הטרדה ובמרב של הנאה. אף הרבה יותר פשוט לשוחח עם אחרים במכונית, ללא דרישה לדבר בקול רם, באופן כזה שיגבר על הסאון של המנוע.