האפשרויות של טעינת רכב חשמלי במהירות המרבית –
ניתן למלא באנרגיה מכונית על בנזין אך ורק בשיטה אחת , על ידי תחנות דלק. כאשר הנכם בדרך לקניית רכב חשמלי, מן הסתם תכוונו להתקנה של עמדות טעינה אישיות בתוך הדירה שלכם או לחלופין בתוך מקום העבודה שלכן, על מנת להטעין את הרכב החשמלי תוך כמה שעות. כמו כן, משמעותי להבין שלא מדובר באמצעי הטעינה היחידים שיהיו זמינים בשבילכם. פריסה של עמדות טעינה לרכב חשמלי הולכת ומתפתחת מדי יום ביומו. רכב חשמלי כמו למשל – ניסאן ליף מותאם לכמה אפשרויות של טעינה. ניתן ליהנות מן טעינה בדירה שלכם, אל מול עמדה של טעינה סמי – מהירות, שבהן מחויבות כשעתיים עבור טעינה שלמה. את הללו ניתן יהיה לאתר במרכזי קניות ובחניונים. זאת ועוד, יותר מאוחר יתפרשו במדינת ישראל עוד המון עמדות טעינה מהירות, שבהן טעינת הסוללה תימשך רק כשעה אחת בלבד. בטווח הרחוק מהלך הטעינה יופחת עוד יותר והאומדן הינו שבעוד כמה שנים יחויבו רק מעט דקות, על מנת לטעון את רכב חשמלי.
הפקקים בדרכים כבר לא יהוו אישיו עבורכם –
אין די בכך כי צריכת האנרגיה של רכב חשמלי אפקטיבית ומזערית, כי אם מאפייני צריכת האנרגיה נבדלים לחלוטין מצריכת דלק של מנוע בנזין. בסוגיה של מנוע בנזין, נסיעה לאט מהווה בזבוז ניכר, המנוע אקטיבי מאוד לריק, קיים בלאי שלו, הנו מרעיש ואף מבזבז המון אנרגיה. במהירות בין עירונית צריכת הדלק מיטיבה בהמון. רכב חשמלי מאופיין בצורה שונה. הצריכה הרבה יותר כדאית ומחוברת למידת המאמץ שאליה נחשפת מערכת ההנעה. באופן כזה, שבנהיגה בעיר, חרף היותה איטית או "בילוי" בפקק, כמעט לא נדרש חשמל וכל האטה ועצירה משיבות חשמל לבטריות. בנסיעה זריזה יותר, המנוע מחייב מידה רבה יותר של אנרגיה על מנת שהרכב ינוע.
הבטריות של רכב חשמלי יעניקו לכם שירות לטווח הארוך –
אחת מן הדאגות של מי מבינכם אשר החליט לקנות רכב חשמלי, הינו העלות הרבה אשר כרוכה באופן של רכישת ערכת בטריות ואף חוסר הידיעה אימתי תידרש העת להחליף אותה. על פניו, מסתבר כי הדאגה הזאת אין לה כל שחר ומקורה בדיס אינפורמציה מהותי. בעלי ותק של אחזקת רכב חשמלי בכל המדינות ברחבי תבל, מדווחים כי אין רק שערכות הסוללות שורדות מעמד מאות אלפי קילומטר, כי אם שהירידה בתפוקה למשך מאות אלפי קילומטר הללו כמעט ולא תחושו בה – מדובר רק במעט אחוזים.