הסגולות של נסיעה שונה מכל השאר

הסגולות של רכב חשמלי –

אין משמעות לעניין הגודל – מדינת ישראל קטנה ביותר ואין עוררין על זאת. כמו כן, נדרש להבין, כי נורבגיה גדולה מישראל בערך פי עשרים והדבר אינו מפריע לה ליישם את שוק רכב חשמלי הכי בעולם המערבי. הווה אומר – במדינה שמשקיעה בתשתית טעינה בטיב מעולה, לא קיימת משמעות לגודל – חשבו רגע הודות עולם שבו קיימות תחנות טעינה חשמלית במקום תחנות דלק. ואף הבה נאמר את הברור מאליו – כמה מכם נוהגים כל יום ביומו מן תל אביב עד אילת? סביר להניח, שאין מדובר ביותר מדי מכם. בשל כך הטווח הנוכחי של בטריות במכוניות הנמצאות במציאות העכשווית בתחום זה די בו בוודאי עבור דרישות יומיות של הנהגים במדינת ישראל – אף בקיומו של חוסר בתשתית של טעינה מתקדמת. עם זאת, לחברות שמחזיקות ציי מכוניות במדינת ישראל בוודאי כדאי  לשקול לעבור לרכב חשמלי – אף במחיר של התקנת כמה עמדות טעינה באזורים אסטרטגיים לאורך הדרך.

סגולה לעלות של החשמל –

מדינת ישראל אין רק פטיט ביותר, כי אם אף צפופה. שני הפרמטרים הללו יחדיו משפיעים על המחיר המועט של החשמל במדינת ישראל – קווט״ש עולה במדינת ישראל כ- חמישים אגורות – בין התעריפים הכי מועטים במדינות האו אי סי די-  תעריף החשמל משתלם עוד יותר כאשר הנכם משווים אותו לעלות הרבה של ליטר בנזין במדינת ישראל. מכון המחקר בלומברג דירג את מדינת ישראל במקום ה- חמישים ותשעה מתוך שישים ואחד אל מול העלות של בנזין. דוח שפורסם על ידי חברת הייעוץ בי די או, בהיבט של תחזית רכב חשמלי במדינת ישראל מורה על כי עשיית השימוש ברכב חשמלי עשויה לחסוך למשק בית כ- שמונת אלפים ₪ מדי שנה של מחיר הדלק. עולה לכם מעט מעשרה ₪ למלא את הבטרייה כל יום, הנכם טוענים אותה ברק שמונים אחוז ממנה, תכפילו ב- שלושים ויצא לכם העלות הממוצעת שעולה לכם חשמל למכונית בחודש. ועתה, כאשר מדינת ישראל הינה מעצמת גז, עלות החשמל גם יכולה לרדת.

סגולה לעלות של רכב חשמלי –

אמנם, ישראל עושה מעט מדי ולאט מדי על מנת לקדם כניסה של רכב חשמלי לשוק, אך בכל אופן מדובר בדבר מה – במסגרת הרפורמה של המיסוי הירוק, מס הקניה על רכב לא מזהם – הווה אומר, רכב חשמלי או רכב בלי פליטה, כמו שהינו מאופיין בכתובים, ניצב עד המציאות העכשווית על רק עשרה  אחוז.