מדוע תושבי ארצות הברית אינם בעד התניידות כזאת?

מדוע תושבי ארצות הברית אינם בעד מכונית חשמלית?

הגיעה העת להודות באמת העגומה – מכונית חשמלית רחוק שנות אור מלהוות הטרנד האחרון בקרב תושבי ארצות הברית. כאשר מלהיות פופולריים באירופה ההיבט של מכונית חשמלית קצר המון הערכה רבה לתמיכה מלאה מן ההיבט של הממשלה, דווקא ארצות הברית, בעלת ערב רב של מכוניות ואף של תחבורה הפרטית, נשארה מאחור. במידה כי מכונית חשמלית תצליח להפוך ליותר מאשר המקום של האלפיון העליון בעל מודעות סביבתית?

מחקר חדש שבוצע בוושינגטון הודות הגורמים לרכישת מכונית חשמלית כאלמנט זניח בקרב מדינת ארצות הברית –

מחקר חדש שבוצע בחוג להנדסת מערכות, באוניברסיטת ג׳ורג׳ וושינגטון, בודק את הגורמים לרכישת מכונית חשמלית  כאלמנט זניח בקרב מדינת ארצות הברית – החוקרים הגיעו למסקנה, כי הסיבות שמביאות לעובדה מצערת זו הינה אי של מידע מהימן הודות מכונית חשמלית. במאמר שיצא לאור בימים אלו, בכתב העת Environmental Research Letters , בדקו החוקרים, ג׳ון הלבסטון ולורה רוברסון, את הנטייה של קהל יעד פוטנציאלי בתצוגת הרכב בוושינגטון הבירה כלפי קניית מכונית חשמלית. הוכח כי רוב האמריקאים שהשתתפו בסקר אינם ידעו כיצד להשיב נכון על שאלות ידע אלמנטריות – בהיבט של מכונית חשמלית.

מספר דקות שמלוות בשינויים –

במחקר העכשווי צוין, באופן זהה למאמרים שפורסמו בשנים קודמות, כי חסר לקהל יעד פוטנציאלי הבנה אלמנטרית בנושא להמון נושאים של מכונית חשמלית – בין אם מדובר בעלות של מכונית חשמלית אל מול מכונית שאינה חשמלית, או לחלופין אפשרויות וזמני טעינה, ובין אם מדובר בטווחי נסיעה או אלמנטים שנקשרים לתחזוקת הרכב.

פורסם מאמר נוסף באותו נושא, ומעט מחמישית מהנסקרים הבינו כיצד להשיב הודות ההבדל בין מכונית חשמלית פלאג אין ובין מילוי דלק במכונית סטנדרטית. במכונית חשמלית קיימת הבטחה רבה, כאשר בני אדם יבינו אותה ויחכימו הודותה. למרבה האירוניה, מרבית בני האדם בעלי ידע מצומצם על מכונית חשמלית ומעטים מהם הבחינו בעיניהם ב מכונית חשמלית או נסעו על אחת כזאת. החידוש אשר טמון ב מחקר העכשווי בא לידי ביטוי בכך כי החוקרים מציעים טיפול פוטנציאלי בשביל קהל היעד, אשר מסתקרן ואף שלא שולט בפן של מכונית חשמלית – שלוש עד חמש דקות של נסיעה במכונית חשמלית, ובסיום זאת, שאלו פעם נוספת את הנבדקים בהיבט של אפשרות של קניית מכונית חשמלית. הנסיעה הקצרה, כה נאמר, הביאה לשינוי ניכר בדעת לקוחות פוטנציאליים ממוצעים אל קניית מכונית חשמלית באופק.